ZL/2 Přijímací řízení (zápisy) do škol v r. 2017
Akreditace Č. j.: MSMT - 17677/2015-1-499 ze dne 11. 8. 2015
Vzhledem k tomu, že od roku 2017 dojde k výrazným legislativním změnám v příjímacím řízení do škol (v zápisech do škol), které se dotknou všech druhů škol, např. změna termínů přijímacího řízení, povinné zkoušky na SŠ, povinný poslední ročník v MŠ, individuální vzdělávání v MŠ atd., nabízíme Vám tento seminář, který Vám přinese ucelené shrnutí postupu celým procesem přijímacího řízení a rovněž Vám přinese odpovědi na Vaše otázky.
Časové rozvržení semináře je přibližné, může být změněno v souvislosti s organizací semináře. Přesné pokyny obdrží přihlášení zájemci v pozvánce.
Pro MŠ a ZŠ bude začátek v 10:00 h, pro střední a vyšší odborné školy cca ve 12:30 h (viz organizace)!! Každý má nárok se zúčastnit celého programu. Seminář byl oproti akreditaci prodloužen cca o 1 hodinu.
Organizace:
10:00 – cca 12:00 h – část zaměřená na zápisy do MŠ a ZŠ
cca 12:00 – 12:30 h – přestávka
12:30 – 14:00 h – společná část pro všechny typy škol (MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ)
14:00 – 14:15 h - přestávka
14:15 – cca 16:00 h - část zaměřená na přijímací řízení do SŠ a VOŠ
Obsah semináře:
• základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení (zákon č. 500/2004 Sb., zákon č. 561/2004 Sb.),
• prováděcí předpisy týkající se příjímání dětí, žáků a studentů,
• stanovení kritérií přijetí,
• podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti,
• účastníci řízení a jejich zastoupení,
• založení správního spisu a jeho vedení,
• tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek,
• náležitosti rozhodnutí/usnesení a dalších dokumentů ve spisu,
• evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby),
• oznamování rozhodnutí o přijetí do MŠ, ZŠ, SŠ a VOŠ
• odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty,
• odvolací řízení, autoremedura,
• ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů),
• nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy,
• aktuality k datu konání semináře.
Seminář je určen pro: vedoucí pracovníky škol, zájemce o tuto pozici, zaměstnance odborů školství obecních a krajských úřadů.
Lektor: RNDr. Ing. Eva Urbanová (Lektorka má od účastníků výborné hodnocení.)
Podrobnosti k semináři
Začátek semináře |
03. 03. 2017 (10:00) |
Konec semináře |
03. 03. 2017 (16:00) |
Uzávěrka přihlášek |
28. 02. 2017 (17:00) |
Cena pro jednotlivce |
1.250 Kč |
Poplatek za pozdní přihlášení |
50 Kč (od 28. 02. 2017 00:00) |
Místo konání |
Zlín, Střední zdravotnická škola, Broučkova 372
|
Na tento seminář již přihlášky nepřijímáme.